måndag 3 augusti 2009

Inspiration

Har på slutet blivit inspirerad att blogga av bla. Fredde Samuelsson http://isfiske.blogspot.com/ och ska ge mig på ett försök att hålla denna blogg uppdaterad.

Henrik Larsson heter jag och bor i Bergeforsen norr om Sundsvall.
Bergeforsen är mest känd för sitt lax- och öringsfiske. Har detta som min hemmaälv och fiskar så ofta det bara går. Flugfiske är en stor passion som krupit på mer och me de sista åren. Det blir även en hel del spinnfiske efter lax, gädda och öring.

Här kommer lite blandade bilder från veckornas senaste fiske.




















Här är jag med min största lax för säsongen en hona på 13,62kg












Fredde och Olle i full koncentration

























1 kommentar:

  1. Orka köpa lax på ica och sen gå ner och fota dig med den vid älven myttling...

    SvaraRadera